e-Zorgpad
  • Home
  • Zorgpaden
  • Value Based Health Care
  • Proms
  • Toolbox
  • Over ons
  • Zoek
  • Menu Menu

De ‘Toolbox’ van eZorgpad

De vier basis elementen van eZorgpad zijn opgebouwd uit 14 modules die samen de ‘Toolbox’ van de software vormen.

  • INPUT

    Bij de verschillende stappen binnen een zorgpad is de input van gegevens een belangrijke bron van informatie voor het zorgproces. Deze invoer van gegevens is volledig flexibel in te richten. eZorg-pad heeft drie vormen van input gedefinieerd: de anamnese, vragenlijsten en dagboeken.

    Lees meer
  • INFORMATIE

    Het informatie element van eZorgpad bevat drie modules. De notificaties geven aan wanneer, óf de patiënt, óf de zorgprofessional, actie moet ondernemen. Bijvoorbeeld een vragenlijst invullen, of een dagboek bekijken, of een laboratorium uitslag doorgeven.

    Lees meer
  • PROCES INTEGRATIE

    Dit basis element is het technische hart van eZorgpad. Naast de EPD en ZIS koppelingen, die er-voor zorgen dat back-end systemen altijd up to date zijn, verzorgt de JIT module samen met de proces definities dat alle stappen van het zorgpad op het juiste moment bij de juiste persoon onder de aandacht worden gebracht.

    Lees meer
  • QUALITY OF LIFE

    Voor de uitkomsten in het zorgproces zijn er vier verschillende tools. De grafieken en de score kaart worden gebruikt om dagboeken eenvoudig en overzichtelijk te presenteren. De PROM en PREM vragenlijsten meten de uitkomsten van de geleverde zorg.

    Lees meer

Modules in de Toolbox van eZorgpad

Input – zorgproces

Anamnese

Specifieke vragenlijst bij de start van een zorgproces

Dagboeken

Invoer van specifieke uitkomsten van het zorgproces in de thuissituatie

Vragenlijsten

Invoer van specifieke informatie noodzakelijk voor een correcte invulling van het zorgproces

Informatie – zorgproces

Notificaties

Gerichte melding wanneer een specifieke actie noodzakelijk is voor een goed verloop van het zorgproces

Berichten

Beveiligde communicatie tussen alle betrokken binnen het zorgproces

Educatie

De informatie en educatie voor de patiënt die noodzakelijk is voor een goed verloop van het zorg-proces

Proces flow – zorgproces

Proces definities

Flexibel definieerbaar proces om de verschillende stappen in het zorgproces af te stemmen op de zorgstructuur van een organisatie

Just In Time levering

Specifieke proces definities die ervoor zorgen dat de juiste stappen in het zorgproces op het juiste moment onder de aandacht gebracht worden van patiënt en zorgverlener

ZIS Koppeling

Koppeling met het Ziekenhuis Informatie Systeem voor de synchronisatie van patiëntgegevens naar eZorgpad

EPD Koppeling

Koppeling naar het Electronisch Patiënten Dossier om de uitkomsten van het zorgproces automa-tisch weg te schrijven en beschikbaar te maken binnen het EPD

Quality of life – uitkomst zorgproces

PROMS

Specifieke vragenlijst voor het meten van Patient Reported Outcome Measures

PREMS

Specifieke vragenlijst voor het meten van Patient Reported Experience Measures

Grafieken

Specifieke uitvoermodule om informatie uit dagboeken eenvoudig overzichtelijk te presenteren

Score kaart

Uitvoermodule om specifieke informatie uit het zorgproces overzichtelijk te presenteren en te kop-pelen aan het EPD

Menu

  • Home
  • Zorgpaden
  • Value Based Health Care
  • Proms
  • e-Zorgpad Toolbox
  • Over ons

Contact

0342 40 44 80
info@e-zorgpad.nl
Pascalstraat 30-32
3771 RT Barneveld

iso-nen
Scroll naar bovenzijde
Offerte aanvragen

[wpforms id=”692″]

Michael Porter

We need to reorganize care delivery around medical conditions. Our system of uncoordinated, sequential visits to multiple providers, physicians, departments, and specialties works against value. Instead, we need to move to integrated practice units that encompass all the skills and services required over the full cycle of care for each medical condition, including common coexisting conditions and complications. Such units should include outpatient and inpatient care, testing, education and coaching, and rehabilitation within the same actual or virtual organization. This structure, organized around the patient’s needs, will result in care with much higher value and a far better experience for patients.
– Michael Porter –